T5W-Scriitori de la care vreau să citesc mai mult

Cerința de săptămâna aceasta din cadrul “mişcării” Top 5 Wednesday este reprezentată,după cum ați văzut deja,de scriitorii de la care vrei să citeşti mai multe cărți.

Mi-a fost destul de greu să aleg doar 5,pentru că am o lista lungă de autori vechi şi nou descoperiți,de la care îmi doresc să citesc tot ce au scris.

Am ales totuşi doar 5,străini,români,contemporani sau nu.I-am aşezat în ordine aleatorie pentru că nu m-am putut decide pe ce loc se situează fiecare.

1.CHARLES DICKENS

31-Charles-Dickens-Getty

Recent intrat în sufletul meu,Dickens nu putea să lipsească din top.M-am îndrăgostit de stilul lui şi am plănuit pentru anul aceasta să citesc absolut tot ce a publicat.În curand o să mă apuc de Oliver Twist.

2.Rodica Ojog-Braşoveanu

rodica-ojog-brasoveanu-946225l

Această Agatha Christie a României este unul din scriitorii mei preferati,deşi am citit doar 2 opere de-ale sale,ştiu sigur că le voi devora şi adora pe toate.Până la urmă cine nu iubeşte romanele polițiste?

3.DOINA RUŞTI

doina.2013

Recent descoperită datorită Lizoancăi sale,m-a făcut instant să îmi doresc să citesc şi altceva de la dânsa.Zogru mi-a atras atenția şi sper să mi-o achiziționez cât de curând.

4.FLAVIUS ARDELEAN

186x233-flavius-ardelean3437

Flavius Ardelean a fost revelația anului 2016 pentru mine.Datorită lui am descoperit scriitorii români contemporani,de care mă feream mereu.Chiar m-a făcut foarte curioasă în privința operelor sale,cât şi a altor autori contemporani români.

5.ERIC-EMMANUEL SCHMITT

video-l-interview-ma-vie-mon-oeuvre-d-eric-emmanuel-schmitt

Tot anul trecut l-am descoperit şi pe el când am citit Oscar şi Tanti Roz,carte care s-a aflat în Top 10 cărți preferate în 2016.Ştiu că are multe cărți publicate,scurte,drăguțe,tocmai bune pentru zilele în care nu am chef să țin în mâini monştri de peste 500 pagini.

Cam aceştia sunt primii 5 scriitori pe care îmi doresc să îi citesc cât mai curând.

Sunt curioasă care ar fi alegerile voastre😊

Lectură plăcută!💜

Leave a comment